Helg


Helg blir inte riktigt samma sak när man är ledig hela veckor men självklart är man glad för att sambon är hemma, dock sjuk så jag håller mig på avstånd vilket är piss =(

Veckan har flytit på bra, tider går ju ändå måste jag säga, nu är det "bara" 6 veckor kvar till BF kan man hoppas, om det händer 1 till 2 veckor tidigare så blir man ju inte jätte ledsen liksom, nu längtar man efter att få ha honom här.
Man känner sig inte så himla fin just nu, man känner sig som ett päron typ i kroppen om man inte räknar med benen. Tror jag gått upp ca 16/17 kg å då är det lite kvar antar jag =/
man slits lite itur nu när man går upp i vikt eftersom jag kämpade med att gå ner 14 kg innan, å visst jag vet att jag går upp av en annan orsak å jag tycker att jag alltid varit sund i mitt tänkande när det gäller vikt å gravida, tycker att många har sådan hets med att gå ner i vikt efter gradiviteten, Varför? Har man inte insätt vad som händer med kroppen å kan ta det då lr är man bara borta?    
                                                                                                                                                                                                                                                          Jag kommer låta ta den tid som rekommenderas å sen säger alla att man går ner massa när man ammar, å vad är mycket undrar jag då?   
Jaja. nog om detta!


Kvällen igår bjöd på hemma gjord wok med biff, väldigt gott. Sedan var det film kväll för mig å Camilla för hela slanten, vi såg filmen bridesmaids, var sådär måste jag säga =/





Dagen idag bjuder kanske kanske på besök av syskonbarn å om inte så ska mamma å syster firas eftersom de fyllt å fyller år denna vecka. Ska blir trevligt å komma bort lite å träffa folk å om inte syskonbarnen Anton å Felicia. Saknar dem å tycker de är synd att de bor där de bor om man inte har bil, hade jag det hade jag nog hälsat på oftare men nu tar det 3 timmar (om man har tur) att åka dit en hel dag både dit å hem alltså å det tar en del tid å många byten på vägen =/ Å självklart orkar jag inte lika mycket just nu heller eftersom man ändå är gravid å får väldigt lätt sammandragningar när man gör för mycket. Vill ta körkort så man kan ta sig ditt sen med sin egen lille för annars kommer det bli väldigt jobbigt att ta sig dit å det kommer bli mindre besök =(













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0