Swisch!


Sa verkligen denna kväll! Galet vad fort den gick! Tyckte jag kom till jobbet å nu sitter jag redan hemma =)
Skönt det iaf än tvärtom!

Fått i mig min mat som jag ska och köpte massa mat oxå. Vill du veta vad maten kostar kan du gå in på www.Itrim.se och gå på kundvagn högst upp mot höger. Man kan även beställa sin mat från hemsidan.



Imorgon ska jag köra träning igen innan jobbet, ska köra tre dagar i rad denna vecka faktiskt men de är för att jag ska åka till Göteborg på fredag morgon och jobbar inte på torsdag och har annat inplanerat då nämligen! Och tre gånger vill jag verkligen få till känner jag!


Jag fuskade verkligen lite idag då jag ställde mig på min våg här hemma och den stod på 63,7! Snart är jag kanske på -10kg prick! DET NI!!!!


Här är jag på cirkelträningen idag =)







Nu ska jag duscha å sedan sova!
SOV SÅ GOTT KÄRA NI =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0