Dag 1

Å fy vad det smakade konstigt måste jag säga, min frukost bestod av shaken skogsbär. Den luktade så himla gott men tyvär slutade det hela med att hålla för näsan och bara få ner det!

HJÄLP! 4 timmar till nästa måltid....

Tog kycklingsoppan till lunch och ja, den smakar kyckling kan man säga men kanske inte dte bästa mna ätit. 4 timmar tills middag....
Såg verkligen fram emot middagen som jag tänkte skulle bestå utav choklad shaken. Hällde upp pulvret i shaken å lukten som kom till mig var chokladpudding, MUMS tänkte jag å tog min första härlig klunk å trodde den skulle komma upp lika fort som jag svalde.... HJÄLP! Så besviken på denna smak, bara att hålla för näsan igen å få ner det hela, i med ett tuggummi å tugga en massa å släppa näsan!
4 timmar till nästa måltid....

Min kvällsmåltid skulle bestå utav tomatsoppen å jag hade hört att den skulle vara den bästa av de alla olika dryckerna jag skulle dricka/äta. Den var supergod men min kropp ville inte vara med längre och efter 4 skedar av denna soppa så hängde jag över toan för jag trodde jag skulle kräkas. Inget hände men jag kunde inte äta mer tyvär. Kände en panik i kroppen å undrade om det skulle fortsätta såhär, vad gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0