26:1

God morgon eller vad man ska säga efter denna natt!

Igår kväll kände jag en smärta i magen som jag kände igen men smärtan var värre än den vart tidigare. Jag låg och grät, skakade, frös, svettades å bara led kändes det som. Joakim ville nog ringa en ambulans men jag ville klara denna smärta själv. Denna smärta var återigen en cysta på äggstocken som gått sönder. den största jag hade förut var 6 cm men den gick sönder snabbt men inte med denna smärta så jag antar att denna var större. Nu ska jag sluta äta p-piller har jag bestämt så jag inte behöver känna denna smärta.

 

Igår var jag och tränade på Itrim, så himla skönt. Blev även tillfrågade om att kanske få vara med i ett repotage i en tidningen men vi får se. Skulle bli jätteglad om jag blev vald =)

Köpte på mig massa mat och, 10 kartonger så nu har jag mat 10 dagar framöver!
Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

oj, stackare.. har varit med om det själv. Smärtan är fruktansvärd.

2011-04-28 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0