Lite lättad



Var på Itrim innan jobbet och pratade med min nya hälsorådgivare Karin med K ist för Carin med C, Carin ska tydligen sluta så då får jag byta men det känns väldigt bra iaf eftersom Karin med K har jag som gruppträff ledare så henne känner jag ju lite iaf =)
Hur som helst så sa hon att hon inte ser att jag tappar muskelmassa så mycket så hennes förslag till mig blev att jag fortsätter med LCD tiden ut men att jag kan lägga till en halv bars en gång om dagen för att se om jag får mer ork. Känns väldigt bra tycker jag för när jag började fundera på allt vi sa igår så fick jag en känsla att det inte var rätt å man ska ju följa sin känsla, så tack karin för råd idag! Men självklart känner jag att det inte känns bra så kommer jag självmant att trappa upp efter helgen tror jag för då är det egentligen bara 2 veckor kvar till jag skulle kunna äta en handfast minus måltid till lunch! ÅÅ Snart är jag där, längtar och känner lite pirr inför min nya utmaning måste jag säga.

Fick en kommentar om att jag nu skulle kunna ge tips om mat och sådär, måste tyvärr göra dig/er besviken att ni får vänta en stund till men jag kommer lägga upp mitt kostschema om ca 1 vecka för att förberada mig själv och då får ni titta in min meny =)
Låter väl ganska okej iaf? =)

Är SÅ glad att fler börjat läsa min blogg även fast ni inte alla kommentarera så blir jag SÅ himla glad för att ni vill läsa och kanske bli intrsserade av det jag gör och speciellt ge er en knuff om ni tvekat! Så KOM IGEN BARA! =)










Kommentarer
Postat av: Nils

Vi kan säkert vänta lite till på mat-tipsen. ;) Huvudsaken är att du känner att det fungerar, kanske en halv bar extra om dagen eller efter träning är det lilla extra som behövs för dig att orka?



Man kanske inte heller ska vara helt inställd på vilken vecka man ska trappa upp till varierat då några fått trappa upp lite tidigare eller lägga till lite bar för att få rätt effekt och ork. Jag får nog lägga till det i mitt huvud så man kan förbereda sig lite på att det kan bli så också.

2011-04-05 @ 22:34:58
URL: http://itrimresan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0