Lite deppig!



Vet ni, det kan faktikst vara tråkigt att inte göra någonting alls =/ jag tror jag är på väg till en förändring i livet här. Jag är trött på mycket, saknar vänner, har för mycket vardag (ja FÖR mycket, att jag vågar klaga).
Jag vill hitta på mer känner jag, resa, vara spontan, ha roligt. Förr var jag trött ofta, å med förr menar jag 3 månader tillbaka å längre.... Jag ville gärna vara hemma, orkade inte träffa vänner och inte ta tag i dem. Nu längtar jag efter dem, längtar till att hitta den där man bara kan ringa å sen kanske bara fråga om man ska åka in till stan, träffas å promenera, helt spontant, vill att folk ska vara så med mig me. Jag har vänner man jag känner inte att jag kanske är helt som jag ville/är vara med dem. Jag vill mer, mer av dem, vill att dem ska vilja vara med mig! Ja ni hör.... Vad ska man göra?

Allt detta beror på min utveckling, och det är kosten som gör att jag vill så mycket!! Kan ni förstå vad lite omställningar kan göra!??
Jag har en dröm som jag inte vill ge med mig av än. Sedan vill jag ta körkort oxå! Har försökt tidigare men inte lyckats. Har dyslexi vilket gör att teoriprovet har skitit sig varje gång!!


Ja ni, blev lite känslor där...

Fått i mig en hel extra bars idag, vart skit hungrig idag! Har även druckit som jag ska, alltid bra. Längtar tills träning på måndag!



Ska nog ta och lägga mig nu tror jag! Sov så gott köra ni! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0