Frukt



Å vad jag vart sugen på frukt när jag handlad massa till personalen på Itrim idag. Gjorde en jättefin korg fylld med frukt till dem idag som tack för stöd, uppmuntrande, glädje de ger ut varje dag man träffat dem! Jag ångrar inte en sekund att jag började på Itrim, värt alla pengar man lägger ut på detta!
Satt och pratade med kollega nu ikväll om att man märker snabbt när folk mår så himla mycket bättre. Jag sa vad jag kände om henne och hon öppnde sig och berättade att hon mådde så mycket bättre och sedan sa hon att hon såg en skillnad på mig med vilket verkligen är skit kul rent ut sagt!! Det är ju verkligen det när det är Så positivt!


Imorgon ska jag på ett  litet möte vid 13, ska bli kul och se vad som ska hända. Jag känner att jag är på väg att utvecklas nu, här ska det hända grejer!!
























Kommentarer
Postat av: Carro

Vad du är duktig Helena, vad kul att läsa om din positiva anda! Och fin är du också på alla som du lagt upp! Kul! Kram!

2011-04-08 @ 09:56:36
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0