Onsdag morgon



Hej kära ni!


Idag är det en ny dag.
Dagen igår var jätte trevlig, var på konferans med jobbet på radisson blue vid strandvägen..Dagen gick så himla fort å det hade man inte förväntat oss, när man är van att röra på sig på jobbet med hela kroppen och bara sitta still...
Det blev lite mer att äta än vad jag tänkt men jag körde faktikst på igår eftersom de hade betsällt allt innan så var det svårt att bara slänga den fina maten. Men till lunch fick vi lax med kokta morötter å  sparris och så tillsatta jag sallad å tog bort färsk potátisen =)
På Kvällen blev det majs kyckling med jätte mycket risotto men jag bad dem ta bort risotton å tillsätta sallad, mums! Till efterätt blev det crem brulé å jag smakde å åt kanske bara halva mne kände att magen ville att jag skulle äta hela men jag lyssnade faktikst på mitt inre å nöjde mig med halva å det är jag sjukt stolt över. Då kanske ni tnker att jag inte allas ska vara stolt för jag åt ju nått jag inte skulle men jag gjorde ett val å får nog träna bort detta!



Snart är jag på Itrim för att köra ett pass å det känne super!! =)


Höres sen!








Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Härligt att höra at Du är glad igen!

2011-05-04 @ 11:04:27
Postat av: Jenny

Du låter gladare än i de senaste inläggen, kul! Och du SKA vara stolt för att du inte åt upp din creme brulé, det är svårare att lämna när man börjat äta än att låta bli att äta alls! Så var riktigt stolt över att du använde hjärnan istället för magen när du bestämde dig! Kör hårt, du är duktig!

2011-05-04 @ 16:33:54
Postat av: Nils

Hur går det för dig? Hoppas det är bra med dig och att livet helt enkelt tar för mycket tid just nu.

2011-05-10 @ 21:45:54
URL: http://itrimresan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0