hej








Hej!

ja ni vad ska jag säga, har ingen motivation alls just nu för detta och har därför bokat in ett möte på Itrim för att få komma igång igen!
Behöver allt stöd å tips jag kna få just nu för nu är det jobbigt! Är inne i en psykiskt jobbig bubbla känns det som. Varför skulle jag bli så sjuk!!?
Var hos läkaren idag och fick reda på vilken som behandling som är bäst för mig å dte blir sprutor i 6 månader å hormonrusningar *JIPPY* lr vad ska man säga?
Verkar vara det bästa om man skulle vilja ha barn i framtiden liksom så dår är det väl de som gäller...


Jag återkommer å JAG LOVAR att jag gör det på torsdag om jag inte gör dte tidiagre såklart!

I ikväll lr imorgon sk ajg lägga upp bilder på början å idag!

PS. Å ni får gärna peppa sålänge!! DS.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0