Vägning igår



Hej

Lyckades ta mig till gruppträff igår, inte varit där på 2 st nu så det var på tiden.



Början 31/1

Vikt: 73,2
BMI: 29
"Fat to lose": 11,2

Igår:

Vikt: 60,9
BMI: 24,1
"Fat to lose": 2,6


Totalt:

Vikt: -12,3
BMI: -4,9




Vad säger ni?
Känns lite sådär nu att lägga upp detta då jag vet att jag kommer gå upp lite nu när jag inte får träna och inte äter helt rätt men nästa vecka ska maten bli som vanligt igen tänkte jag med bars å allt..

Så ja, denna vecka å lite av förra har jag fuskat en hel del... men som sagt åt nästan inget den veckan jag låg på sjukan å halva förra så därför ett ras på nästan 4 kg, det är inte så konstigt å när jag väl blev sugen på nått då skulle jag ha just det, typ glass å gorby pirog??





(Helgen innan sjukan i varberg!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0