Måndag och vägning/gruppträff!



Idag är det måndag som sagt var, och ni vet ju vad det betyder! GRUPPTRÄFF + VÄGNING!

Stälde mig på vågen nu på morgonen och den här hemma sa 64,5 och om ni kommer ihåg så stod ju min våg på 66,6 (förr, förra måndagen) och när jag sedan kom till Itrim och skulle väga mig så sa den 65,2 vilket var en skillnad på 1,4 kg så jag hoppas stort på att jag gått ner 10kg totalt efter dagen vägningen men man vill ju inte ta ut nått i förväg men jag skulle bli så glad! Bara om den skulle stå på 63,? någoting, bara känslan av att komma under 65kg! Å jag ni förstår inte! VILL VILL VILL!


Blir träning idag innan gruppträffen!


Hoppas ni väntar med spänning tillsammans med mig!




Nu ska vi/jag svänga av från väg 65 och in på 64/63 kanske??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0