Ledig fredag kväll



hej hallå!

Hur står det till där ute i världen?

Hos mig är det en lugn kväll fylld med oro, sorg och fundersamhet. Vad detta beror på kan jag verkligen fråga sig... För att jag ska jobba i helgen? För att jag haft min syster på besök?.. eeehhh.. Nej!
Hatar när detta kommer och sköljer sig över mig, när man inte vet vad saker och ting beror på! HATA!




Har haft min syster med familj här under em/kvällen men de åkte runt halv 9 tror jag. Vi hade ett litet kalas för mig, rosa pannkaka till Felicia å Anton och hemmagjorda piroger till de vuxna. Det är svårt att göra mat när man inte kan smaka av. Nått jag kommit på nu när jag inte äter vanlig mat är att det grymt kul att laga mat, annan mat än vad jag brukar göra. Väldigt positivt tycker jag! Hoppas bara det håller i sig när mna väl får äta den oxå =)
Jag fick i mig lite chili con carne iaf. Skulle vara väldigt trevligte med lite grönsallad till men men.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0