Gung gung!



Ja ni, gårdagen var inte någon höjdare kan jag lungt säga!
Var som sagt på en dagskryssning med mitt fack. Tyvär måste jag säga att jag fick verkligen inte ut någonting av denna dag, lr inget ska jag inte säga för jag lärde känna några från mitt sjukhus bättre och det var verkligen kul!
Man är ju verkligen inte van att sitta still en hel dag, blev inte många steg på min stegräknar heller =(

Föresten, vi på jobbet har GÅTT med i en stegräknar tävling, www.tappa.se. Mycket bra utmaning för den som kanske inte är en sån som gillar att röra på sig allt för mycket. Man ska gå från sthlm till oslo, inte bokstavligen då såklart men när mna räknat ihop det hela =)

Vart och tränat idag, jätteskönt men fy vad trött jag är i kroppen känner jag. Tog mitt blodtryck när jga kom till jobbet och när jag startade min vikt resa så låg jag på 128/88 och nu låg jga 95/75! Får se till att få i mig dryck nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0