Glass



Hej!

Hur går det för er itrimare där ute?
För mig går de väl halv bra får jag väl säga. Ett monster som vill ha allt onyttigt har vaknat till liv. När jag blev sjuk ville jag inte äta alls å gick ju då ner nästan 4 kg men räknade stark med att gå upp dem igen när jag började äta. Jag har gått upp 2 kg å jag tycker det räcker =) 62,? står det på vågen nu. Jag har försökt äta en bars när jag blir sugen men det viktigaste är att jag fått in 4 timmar imellan allt jag äter å det känns väldigt bra!
Jag känner inte sug efter godis å speciellt choklad utan glass är min stora lass och självklart blir det mer nu när sommaren är här. Hur tänker ni kring detta med godsaker å sommar?


Tänker kanske imorgon lägga upp bilder på mig från jan-idag för att se någon skillnad! Jag tittade på kortet från jan å jag blir faktikst äcklad av mig själv. Om ni inte börjat lr har precis börjat tänk på att ta sådana kort så ni kan titta tibax om det skulle bli jobbigt!













Kommentarer
Postat av: Ditte

Hej! Vad jobbigt för dig att du blev sjuk, men det verkar ju som du kommit ifrån en massa beteenden som inte är bra för oss som har viktproblem under de här månaderna i alla fall. Själv har jag kommit i mål för två månader sen och nu så ligger vikten på ca 1,5kg mer än när jag slutade. Det är dok ok. Jag har fortsatt gå ner i fett och bara lagt på mig muskler och det kan jag leva med. Huvudsaken är att jag håller mig inom ett normalt BMI och fettprocent. Genomförde mitt mål att springa Stockholm Marathon förra lördagen. Det var stort och helt sjukt kul. Det vill jag göra igen. Nu tränar jag för halvmaran i september. Ett utmärkt sätt att bränna kalorier. Lycka till med resten. Det här klarar du lätt som en plätt...

2011-06-09 @ 16:57:58
Postat av: Nils

Kämpa på Helena! :)

Suget efter man börjar äta kan bli riktigt jobbigt, ibland vill man ha allt, ibland massor av något och ibland lyckas man slå bort suget med en frukt eller träning.

Glass nu när det är varmt kan kännas lite hopplöst, det är gott, det svalkar och man känner att man är värd det. När man fortfarande har lite kvar att gå ner får man tyvärr vara hård mot sig själv och gilla läget. Kan man nöja sig med lite glass ibland så skulle man kunna lägga in det i sina ramar för vad som är tillåtet, för en pinnglass/mjukglass/kulglass en gång i veckan stjälper ju inte över, men då får man nog hålla sig till programmet i övrigt. Har själv lite svårt just nu med suget och sommaren i allmänhet, men man får försöka hitta den positiva känslan över hur långt man redan nått och med hjälp av det orka ända fram till målet.

2011-06-09 @ 21:41:28
URL: http://itrimresan.wordpress.com
Postat av: Sara

Frys en hallon/granatäppel-shake, mumsglass!!

2011-06-12 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0