Start

Hej å Välkommen!

Den 31/1-2011 började jag på Itrim (www.itrim.se) med viktminskningsprogrammet. Varför jag började med Itrim var helt enkelt att jag var trött på mitt sätt att äta och mina vanor kring mat och träning. Att må dåligt över hur man ser ut när det också är självförvållat är bara onödigt när jag vet att jag kan göra något åt det, med hjälp lr utan men det har verkligen med självdiciplin att göra. I mitt fall fanns ingen sådan diciplin och därför valde jag att ta Itrim eftersom jag hört att det är bra och att man får de stöd man behöver!

Jag har väl alltid varit normalbygg från början men insåg för 2 år sen att jag inte mådde så bra psykiskt och började få ångest som sedan ledde till panikångest, jag fick hjälp med detta via KBT men jag tröst åt otroligt mycket å det hände inte mycket i början men en sommar sa det bara poff verkligen, från 65 kg till 75 på bara 6 månader kändes hemskt men jag insåg inte då att jag hade gått upp dem 10 kg utan började bara köpa lite större kläder, å större kläder vilket jag till slut insåg att jag hade skitstora kläder på mig å bara klänningar och leggings, min sambo tröttande ganska snabbt på denna still å det förstår jag. Jag är en sådan som gillar att klä mig i tajta tröjor å lite sport jeans, lite slappa jeans helt enkelt!
Ett mål jag har med denna resa är att få på mig min fina snickarbyxor som jag köpte precis innan jag började må dåligt.

Häng med på min resan å bli inspererad!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0