Jobb helg!



Usch, denna helg gick verkligen segt! Är så trött oxå.

Status:

* hungrig mycket mer nu än förut
* sug efter onyttigt, värre än förut???!!!!
* Gått upp till 1 ½ - 2 bars extra vilket känns skit men är skit hungrig!


Känner mig skit närvöst inför vägningenimorgon då jag inte sköt allt så bra nu...
Tror ni det kan gjort någon skada?
Kanske måste boka ett extra möte känner jag men samtidigt ska jag skärpa mig nu sista vecka på LCD! Jag ska fan klara denna vecka oxå!



                                      Idag: 06:15, på väg till jobbet)







Kommentarer
Postat av: Gun

Tänk på något roligt - Paris t ex...(onyttigt hör inte till den roliga kategorin)



En vecka till - Det fixar du!

2011-04-18 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0