Tisdag



Hallå!

Vart tog helgen vägen?

Vår årsdag blev mysig. Otroligt god mat har dem på elektra, det ligger brevid Grand garbo i sumpan. Rekommenderar varmt till er som vill prova nått nytt ställe, lr för er som bor i närheten!
När vi kom hem därifrån så fick jag sitta i soffan å bli ompysslad till massa ljus i en nedsläckt lägenhet, vi satt å pratade många timmar, tittade på de vackra stora snöflingorna som kom ner från himlen.
Var en fin kväll hur som helst!


Måndagen var en mindre bra dag måste jag säga, mådde inge bra å trodde jag ev skulle åka in till förlossningen men det kändes ändå inte så, så jag lätt bli efter att ha pratat med dem där.
Idag känns allt bättre. Jag tror jag sov mellan 1 å 7 inatt vilket är otroligt. En sådan lång sömn kommer jag inte ihåg när jag hade sist så man är inte bortskämd med det känns det som.
sen har jag träffat min KBT idag å fått lite verktyg för min själ!
Efter det var det storhandling på schemat å dte blev hela 4 kassar, var längesen jag handlade så mycket alltså men nödvändigt var det iaf!

Imorgon är det inte så mycket inplanerat förutom ett läkarbesök på MVC.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0