Fredag


Hallå!


Fredagskvällen är här, jag sitter med en dator i knät å min kära sambo brevid å spelar tv-spel. Ja en lugn hemma kväll helt enkelt, vilket vi brukar ha. Vi/jag har aldrig varit några ute människor å folk kan tycka vi kanske är lite tråkiga men vad spelar det för roll? En del tycker att ute livet är nått speciellt å visst det kan jag hålla med om, att dansa är underbart även fast man kanske gör det som en hög åsna!
Men att vara hemma i sin trygga vrå med den man älskar tycker jag är mer som en härlig lång tryckare än en snabb "sandstorm" med derude i ett rum som luktar både svett å kiss.


Dagen har bjudit på en härlig vän, Senait, kollega å den bästa! Vi tog en fika på Thelins i fridhemsplan för att sedan gå till jobbet för att vinka hej då till Carro som lämnar oss för nya vyer. Lycka till till henne!!

När jag kom hem från jobbet var jag helt slut, tycker mig känna lite lite huvudvärk men jag tror det mest beror på dålig sömn för jag är så himla trött nu ikväll.



Imorgon är det en speciell dag, jag å min kärlek firar 11 år tillsammans och 10 år som förlovade. Det blir frukost på sängen för honom å lite presenter som jag köpt =)
Sedan fotboll för hans del å med mig som hejarklack =)
På kvällen ska vi ut å äta på ett grekiskt ställe i sumpan å sen blir det myskväll för hela slanten!
Tänk 11 år tillsammans, jag kan inte fatta det. Första tiden när man är tillsammans när man är så unga (16år) så räknar man dagar, veckor å sedan månader, halvår å år å nu poff har det gått 11 underbara år å snart kommer den mest fantastiska förklaringen till vår kärlek, vårt barn!



Ha en underbar kväll!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0