Fredag och jobb helg =/



Usch, jag känner verkligen inte för att jobba idag.
Har vart lite mycket senaste dagarna och därför har jag tyvär inte hunnit skriva så mycket men hoppas nu att jag kommer in i det hela igen!

I onsdags skulle jag jobba mellan 07:00-15:00 och sedan träna. Pga sjukdomar på jobbet så blev jag hemskickad vid 12:30 för att gå hem och sova, bara sådär för att sedan återkomma till jobbet kl 21:00 och jobba till 07:15!!  Ja ni kan ju förstå min glädje!!! Det första jag fick lite panik av var att jag inte viste hur jag skulle lägga upp mina måltider, jag hade ju ätit frukost vid halv 9 vilket betyder lunch vid halv 1. Jag kände ju att jag var tvungen att hålla mer än 4 timmar mellan varje måltid nu så jag åt väl vid halv 2 efter att jag vart och tränat. Träningen gick väl sådär på tom mage, man har liksom ingen energi alls! Fick iaf i mig min bars och insåg att nästa gång jag äter lär bli vid typ halv 8 eller nått sånt! Hem och kunde iaf sova i ca 2 timmar för att sedan åka iväg till Åkeshovs kattstall och lämna tillbaka vår jourhems katt Missan. Var väldigt jobbigt eftersom hon bott hos oss i nästan 2 år!
När jag kom hem därifrån var jag jätte trött efter alla tårar så jag försökte sova igen men det gick bara inte =/
Tillbaka på jobbet vid 21:00 å kom på att jag skulle äta, hade glömt bort det i all sorg för lilla Missan. Härligt med chokladbar!

Vid 00:30 fick jag i mig min sista måltid iaf och innan jag gick och la mig vid 08:15 så fick jag i mig en bar till. På torsdagen gick jag upp vid 12:30 för jag hade tvättid vid 13:00 och sedan läkar besök inbokat. Maten flöt på bra den dagen iaf, städa och möblerade om i lägenheten.


IDAG:

I skrivade stund sitter jag på jobbet, men har hunnit med att vara hos tandläkaren och TRÄNAT!!!! Fick ihop 3 träningspass denna vecka och jag är verkligen super super super glad för detta!! Hade jag någon förutom mig själv som kände det jag kände när jag var klar med träningen idag så skulle jag verkligen vilja ha en klapp på huvudet! =) Fjantigt men så sant!

Nu tänkte jag unna mig vila i helgen, blev ledig på söndag oxå vilket är jätte skönt då jag egentligen skulle ha jobbat mellan 07:00-15:00, så ledig både söndag och måndag! Och vet ni!? På måndag är det äntligen gruppträff!!!
Hoppas på en väldigt bra gruppträff denna gång, inge negativt alls! Är ju jobbigt för de som känner att saker och ting är jobbigt men att trycka ner de som kanske inte alls är där är inte okej känner jag. Jag tar inte åt mig men man såg att några gjorde det =/
Å det bästa med måndagen oxå är ju självklart ny vägning!!

HEJA HEJA MIG!!!!



TJAO!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0