Motgång... nej tack!

Träningen gick bra, fast jag har sjukt ont i magen och kund einte ta i som vanligt. Varför detta magont, ja man är kvinna, mer än så behöver jag inte säga känner jag.
Man får försöka göra så gott man kan, kan man inte skutta och hoppa som vanligt så kanske man får ta i mer i stryrka. Man får försöka hitta sin balans i det hela när man stöter på motgångar, hitta sitt sätt att träna. För några månader sen så skulle jag nog skitit i att träna fast jag haft så ont i magen så man haltar fram, för så ont hade jag i förrgår samt igår och lite idag. Men man ska ge sig fan på att man ska klara detta så gör man ju det. Ni som har prövar någoting i denna stil som mat lr träning och aldrig trott att ni skulle klara det vet ju vad jag menar. Och annars så tycker jag att du ska prova, för känsla när du klara saker, steg för steg är underbar!
Och att röra på sig i detta fall är bara gott, nu känns dte bättre, inga kramper i magen varannan minut vilket jag hade tidigare!


Imorgon tror jag att det blir vila från träningen, tror... lr nej föresten.. insåg nu att min planering för veckan blir underlättad om jag tränar imorgon ist! Så träningen idag, imorgon och fredag blir strålande. jag kanske lyckas få in nått mer för jag känner verkligen att jag vill träna!


Uppdaterar snart mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0