Hjälp!



Vet inte vad som händer men tycker att jag verka gå upp i vikt! Detta känns skit. Man ser ju snabbt på "kärlekshandtagen" om dte händer saker och jag tyckte dem började försvinna mer å mer men idag har dte sagt poff tycker jag!
Jag har ju gått upp till 1 hel bars extra om dagen isf för en halv bara. Och kan faktikst erkänna att jag tagit några extra till då då då... Är det detta som är fel??

Jag håller på att dör känns det som.....är skit ledsen!!
Hela mitt liv är ju itrim just nu!!




Kommentarer
Postat av: Elin Kvist

Jag känner igen känslan av panik, ångest och stress :/ Jag har gått ner 30 kg med itrim.... nu har jag stått stilla eller pendlat några kilo upp och ner sedan jul! Så man känner sig frustrerad, jag varit mycket sjuk också o inte kunnat träna så mkt, ätit lite för mycket, så nu har jag gått upp mellan 3-4 kilo... Jag blev superledsen och kände nej! ska det skita sig nu?

Men, det var då jag och min hälsorådgivare på itrim pratade om att jag ska tänka på hur bra jag varit hittills , vad jag åstadkommit istället för att tänka på vad jag inte åstadkommit... Det är bara att köra på. Och nu, efter några månader av pendlande, känner jag mig på banan igen..... HÅLL I., Finns inget annat val., Man vill ju inte hamna där man var igen... :/ kramar!!!!! du klarar det :) och jag med:)

2011-04-12 @ 21:46:24
URL: http://www.elinkvist.se
Postat av: Nils

Kämpa på!

När det blir motigt får man försöka att inte gräva ner sig förmycket utan köra på trots att det känns kass, efter ett tag släpper det och man tycker det var skönt att man inte gav efter mer för det blir så mycket lättare att foprtsätta istället för att försöka bygga upp allt igen.



Som tjej har du dessutom en naturlig viktuppgång i kroppen då och då, detta brukar ju ge med sig själv efter en vecka. :)



Om du inte känner att du har riktigt koll på hur mycket du äter så skriv ner allt, både "mat" och vatten. Det kan ju vara lite mycket av det ena eller lite lite av det andra eller en kombo som gör att det inte känns som om det händer något just nu.



Ha det nu så gött du kan och försök fokusera lite extra framåt när det är tungt, på olika delmål tex.



//Nils

2011-04-13 @ 15:39:10
URL: http://itrimresan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0