GOOD



Träningen gick strålande dock blev det bara 2 ggr denna vecka, är lite synd att de bara har öppet mellan 9-13 på helgen där jag tränar, vilket betyder att jag aldrig kan träna på helgen =/ Men imorgon har jag träning för mina små tjejer i fotboll, alltid nått! Men så ska mna ju inte tänka, alltså, "det blev BARA 2 ggr denna vecka" utan "Vad bra att det iaf blev 2 ggr denna vecka"... lr hur =)


Kvällen skulle blivit lung men nu ringde fästmannen och skulle ut på AW så jag hänger väl på afst jag inte dricker, är alltid lika kul att säga " en mjölk med is" till kyparen lr bartenderna! de tittar på en som man är du å ja det kanske man är.... sedan blir det självklart inte det utan idag blir det nog en cola zero lr nått sånt =)
Jobbar kväll imorgon igen men har träningen först för tjejerna å sen jobb å söndagen får bjuda på en kvälls promenad tror jag eftersom jag jobbar på dagen. Jobbar varannan helg =(
Är så trött på det men samtidigt så vill jag inte byta bort detta!


Kram å ha en trevlig ledighet på er som får vara lediga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0