Dagens



Hallå hallå!

Återigen ett stort stort tack för era kommentarer, blir så glad!!


Dagen har bjudit på en otroligt härlig dag än så länge =)

Jobbet var helt underbart idag och jag har fått i mig mina bars som jag skulle. Märkte dock vid 13 när jag skulle äta min lunch bars att efter den när jag då var på väg till träningen vart jag sjukt hungrig vilket jag inte upplevt tidigare. Får se om det bara var för stunden lr om jag kanske är på G för att trappa upp.
Träningen gick iaf strålande, det vara jag och en till där bara så det vara super skönt måste jag säga, lyx är att få vara helt själv men allt kan man inte få! =)



Träningen är nu avklarad, pass 2 av 3 denna vecka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0