7+


7+ är inget att gilla tycker jag! Bara plåga kan jag säga!

Idag är det alltså 7+ i övertid å att bara gå är segt nu. Sedan spökar trycket igen å denna vecka skule jag springa dit 3 gånger men det blir 4, var där idag å ska dit imorgon å fredag. I måndags var allt okej men inte idag, dock kände jag på mig detta eftersom jag hade huvudvärk igår å haft hela natten. Blir nytt ställlningstagande imorgon om trycker håller i sig. Sist jag var på BB var det prat om att sätta igång mig om det håller i sig men det verkar ju pendla hela tiden vilket gör att mitt psyke håller på att kolapsa känns det som. Jag tycker jag brukar vara stark men just nu är det helt kört. Vill bara sätta mig i garderoben å gråta, vara 4 år å få ha de små problem man hade då, Blir arg på mig själv som inte orkar detta psykiskt, känns läskigt tycker jag! Kan han bara inte vilja komma ut nu!?
Skyggheten sitter oxå i (Zandra du kan vara lugn jag säger till), Joakim är den jag kan ha vid min sida hela tiden känner jag, jag vill att han egentligen ska sitta å krama mig, pilla mig i håret, klia mig på  ryggen 24/7 mne någon måste ju jobba oxå å helgerna ska vi inte prata om tyvärr, de bara försvinner!

Jag njuter av att få sammandragningar/mensmärta just nu, så pass mycket längtar jag efter att det ska komma igång just nu!!

Kommentarer
Postat av: Ditte

Kämpa på, jag höll tummarna för dig i helgen, men det hjälpte tydligen inte. Jag hoppas att han kommer ut snart. (visst var det en han...). Har du sammandragningar borde det ju vara på gång.Du får väl börja städa skåp eller något så du får något annat att tänka på...

Kram

2012-03-22 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0