Ge mig



Hej!


Är det någon som känner som jag? Jag känner mig väldigt tjock, jag upplever varje dag utan att avra anorektik att jag blir tjockare än jag vart de sista evckorna å vågen säger + 1½ kg å jag blir skit ledsen. Började ju äta ett mål om dagen och är verkligen försiktig med portionerna att det alltså inet blir större än de ska. Och igår började jag äta frukost och samma idag då såklart, 1½ msk keso mini och 1½ apelsin blev 3 nävar.

Hjälp mig! Måste nog boka in ett samtal för jag mår skit av detta känner jag och när jag vet att jag inte kommer ha tid att träna så mycket som jag vill denna vecka oxå pga av tidsbrist! Ska åka iväg på torsdag och vara borta till söndag kväll!


Snälla hjälp mig någon!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förstår hur du känner! Jag är inne på min åttonde vecka med ersättningar och för tillfället suger allt, det känns som att jag går upp (nu visade vågen visserligen nedgång) och det tar emot så sjukt mycket att promenera eller träna.



Jag är rädd för att gå upp för mycket när jag börjar äta - men +1½kg är inte konstigt! Det är klart att man går upp lite eftersom kroppen är van vid att få i sig 800kcal varje dag och inte mer. När man sedan börjar äta kommer kroppen att älska allt som maten innehåller - och således också ta upp mer än tidigare av allt - och därför går man upp. Tror det står i itrimfaktaboken att man ska tänka efter om man går upp mer än 3-4kg vid upptrappningen, så du kan vara lugn! Ska spara din blogg så jag kan följa och få lite tips om hur jag ska göra när jag börjar äta igen :D

2011-05-02 @ 12:07:16
Postat av: Anonym

Hej!

Karin på Itrim Kungsholmen här! Vi har försökt nå dig idag men inte lyckats.

Det låter som faktiskt behöver ett motiverade samtal eller att bara kommma och hälsa på oss.Det är inget ovanligt att du känner som du gör nu. Många blir nästa rädda för att börja äta och även känner sig uppsvällda och "tjocka".

Att du du gått upp 1 1/2 kg är fullt normalt och du kommer tappa det igen:-)



Ring oss gärna så vi kan ge dig tips och stöd!



Kämpa på, du är jätte duktig;-)

//Karin och resten av gänget på Kungsholmen

2011-05-03 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0