vatten vatten bara vanligt vatten...?

Å nej, jag tycker att vatten är mer än "BARA", så underbart med vatten!

Drack för lite vatten idag kände jag då vi var ute i staden och shopade med alla andra i västerås! Man får skylla sig själv då mna går ut en lönehelg! Kroppen skriker verkligen till, eller min skriker verkligen till när det behövs vätska när jag är på denna diet! Efter 2 timmar så hade jag druckit upp min vattenflaska och tänkte att jag överlever nog en timme till utan den men ack så fel jag hade det blev ca 2 timmar till i alla centrum som finns och ingen dricka. Kände att huvudvärker började smyga sig på lätt så jag sprang nästan till affären för att köpa mig någon att dricka å sen poff var den smygande huvudvärken väck! 
Ska för övrig berätta att jag har sedan 2 år tibax vart en sådan människa som haft huvudvärk ofta och när jag läste på bivverkningarna för "snabb" viktminskning på Itrim så var huvudvärk en vanlig biverkning! Fick ont i huvudet första dagen och har inte kännt någon alls lr haft huvudvärk alls sedan dess å skulle det bli som idag så fyller man på din tank och kör vidare utan problem! Är inte det helt okej liksom? =)

Pöjken min var nog den som shopade mest idag men jag fick med mig en kärlek hem idag!



Vad tycks?

Jag är supernöjd, från Åhléns 399 och sedan fick jag 20% rabatt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0