Torsdag


Hej!

Äntligen torsdag å snart helg, inte för att min arbetsvecka har vart tuff på de 3 dagar jag jobbar men iaf, alltid skönt attfår vara lite lat när dte gäller att jobba, inte när man är där men bara att få jobba mindre! =)
Ska iväg och träna idag innan jag börjar jobba eftersom vi ska iväg till Sverigest 5:e största stad imorgon eftermiddag, Västerås! Hälsa på svärföräldrarna står på schemat! Så därför blir dte träning 2 dagar i rad denna vecka å sen har jag faktikst fått ihop min träning för denna vecka, SÅ BRA!


Stäldde mig på vågen nu när jag vacknade, har fått göra det eftersom jag blev så besviken på mig själv i måndags å då stod den ju på 64,6 kg och nu stod det blankt på 64,0 å snuddar vid 63,8.. Heja heja heja!!

Ska se om jag kan få något kort från när jag tränar idag så ni får se svart på vit att jag är där =)


Kram så länge!





(Gammal bild, 2 år sen)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0