Tisdag



Hej kära ni!

Vart lite dåligt med bloggandet här idag måste jag säga men jag har haft fult upp sen jag gick upp tyvärr!
Började dagen med en bars och gav mig sedan ion mot sthlms city och NK för att försöka byta ett par byxor min sambo köpt mne dte gick icke å då vart jag lite små putt så jag åkte till träningen med lite ilska i kroppen vilket kan vara bra för där får mna ute den genom att ge gärnet. Kände dock att träningen från igår hade givit mig mycket och att jga inte hade en massa energi som jag velat. Men imorgon blir det nya tag och sista träningspasset denna vecka eftersom jag åker bort sedan.
När jag körde mitt sista pass idag så var dte bara jag och en till där vilket var jätteskönt, nästa ha ett helt "gym" för sig själv är inte dåligt!
Imorgon ska jag släppa med kollegan dit och köra ett pass igen och som sagt det sista för denna vecka.

Kanske hinner skriva lite sedan när jag kommer hem men inte säkert.

NÅGON SOM VILL FRÅGA MIG NÅTT KANSKE?







TJAO!





Kommentarer
Postat av: A.T

Hej,



Jag tycker du är super duktig och inspirerande. Följer med iver din blogg varje dag :-)

Jag håller själv på med ITRIM, men jag har grymt svårt att motivera mig att inte fuska på helgerna...hur gör du för att hantera helger och inte trilla ned i snackfällan?

Kämpa på AT

2011-03-29 @ 20:09:43
Postat av: Micke

Vad har du för tips på vad man ska/kan dricka när man äter Itrim för att få lite mättnadskänsla. Dricker 2 lit vatten per dag , men känner att jag vill ha mer vätska.



M v h Micke.

2011-03-29 @ 20:51:40
Postat av: Micke

Vad har du för tips på vad man ska/kan dricka när man äter Itrim för att få lite mättnadskänsla. Dricker 2 lit vatten per dag , men känner att jag vill ha mer vätska.



M v h Micke.

2011-03-29 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0