Söndag



åhå, gud vad trött jag är!

Imorgon är det gruppträff!!

Ska bli spännade att se vad vi ska prata om och vad man väger!
Denna vecka har vart tung och jag har vait dålig på att äta som jag ska, vart så hungrig så jag har vart tvungen att dela en bars på 200g på 3 så jag fått i mig lite extra varje måltid. Känns inte bra men jag antar att jga inte kommer stravas så mycket för de på vågen men som sagt det känns tungt nu i efterhand att jag gjort det.

Hängde fram mina snickarbyxor idag för dem är ju ett av mina mål att få på mig utan att det sitter tajt i benen. Hängde fram dem eftersom denna vecka vart tung och jga måste hitta motivation.

Vad gör du för att hitta din motivation när det sviker dig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0