Klar



Jaha då ser man helt annorlunda ut! Jag är verkligen inte vann med läppstift känner jag, men kul!
Har vart hos en gammal arbets kollega som jobbar som fristående hudvårdskonsult åt märket Mary kay. Så vi tog en bild på mig först utan smink och sedan gav hon mig tips om smink och jag fick själv sminka mig! Just det att man får prova själv gör så mycket, har ju vart på t ex make up store att gått en genomgång där men även fast man tar en vardagsmake up så ser man faktikst lite ut som en ja.... hora? Att man får göra själv och testa är verkligen mycket bättre för meningen är ju att man ska lära sig i slutet!


  
                                    FÖRE                                                                    EFTER



Vad tycks?






Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygg!!!

2011-03-11 @ 11:40:58
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/
Postat av: fanny

jag gillart :D

2011-04-03 @ 19:28:27
URL: http://littlemissunshine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0