HELG!



Å äntligen helg! Jag är så glad! Jag är så trött på att jobba just nu så jag tar verkligen och suger ur allt kan kan från helgen. Känner att jag är i ett litet vägskäl just nu!

Igår kvällen så kom vi till Västerås å det hade dukats upp en härlig middag med hel kyckling, det doftade ljuvligt kan jag säga! Jag hade valt att inte berätta nått för mina svärföräldar om min diet pga av att jag inte viste vad de skulle tycka och tänka. Så jag sa att jag hade ätit redan och att jag förklarade sen. Min kära fästman verkligen stöttade mig när jag berättade om min resa, han bara öste beröm över mig för att de skulle förstå hur glad och positiv jag blivit pga av Itrim och de val jag gjort! Jag är inte en sådan som är bortskämd när de gäller beröm så man får verkligen suga åt mig det hela när det kommer utan att försöka bli helt röd i ansiktet!
Dem tog det hela verkligen superbra och det känns jätteskönt. De är glad för min skulle för de har ju sätt hur jag har mått och hur jag sätt ut och då har de nämligen känt mig i 10 år nu (har varit tillsammans med min pöjk i 10 år)
Dem såg att jag gått ner i vikt, speciellt i aniktet sa dem, var så "liten"! Vill bara att det ska synas mer på kroppen, speciellt runt höft och rumpa! Men vet ni, jag satte på mig mina snickarbyxor igår och har dem även nu i skrivande stund och de sitter lösare nu än förut!!! JIPPY!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0