Gruppträff 4



Jaha, det var gruppträff igår och denna var mycket bättre än sist. Mycket skratta och väldigt mycket bra tips!
Blev en hel sida med massa info om kolhydrater speciellt!





Många anteckningar blev det, sånt man viste och lite nytt men ändå bra för er att se vad vi pratade om.
Som sagt, blev mycket skratt, denna gruppträffa gav mig mycket och det var rätt människor där med rätt inställning igår.
Ja och ni kan ju bara tänka er vad det leder till -------> POSITIVITET!

Veckan är för närvarande ganska så bokat så det blir ingen träningen först på torsdag och sedan fredag men huvudsaken är att det blir 2 ggr denna vecka!
Imorgon kommer det bloggas dåligt, ska iväg med kommunla på en dags kryssninng med viking line. Mellan 07:00-19:00 blir mitt pass då. Ser inte fram emot det. Sånt som jag inte vill göra men måste får jag svår ångest av och jag vet att paniken kommer komma men det är bara att bita ihop tyvär.
På lördag ska jag träffa gamla arbets kollegor och det blir nog god mat för de som äter och jag har lovat att göra efterrätt även fast jag inte ska äta den.
Innan denna träffa ska jag spela fotboll!!! *weee*
 Och på söndag fyller jag år!


Höres senare kanske?
TJAO! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0