Dagen efter



Jaha...
Känns lite lite bättre än vad jag kände igår, var helt nere när jag kom hem från Itrim pga av vikten  =/
Tänk vad en liten våg kan påverka än totalt! Ska verkligen träna skiten ur mig de två pass till jag ska köra denna vecka, för på måndag när jag ställer mig på min egen våg så ska dte vara en skillnad!!!!


Du som läser detta är väl kanske inne i Itrim lr kanske bara har fina tankar, tips lr dylikt. Vad säger du? Hur ska man tänka utan att dimpa helt i negativitet? Man känner ju att allt det positiva bara faller när man möter en motgång, varför blir det så? Allt det positiva jag kännt dessa veckor måste ju vara starkare än 1 dags negativitet, eller?

Vad är positivt idag?
 
 
* Solen skinner
* +8 grader ute
* Vatten
* Att kläderna sitter bättre!
* Jag har en bättre hälsa än igår, för varje dag!
*
*
*
*

Lista kanske blir längre ikväll.... men 5 saker än så länge!



Negativt:

* Att vikten inte var tillräcklig bra (igår)!
*
*
*



Vad gör du när du får en motgång i vikten??
Hjälp mig!



Kram











Kommentarer
Postat av: Lucy

Vad duktig du är, du riktigt inspirerar mig :) Känner igen mig när det gäller det att skriva positiva saker om en själv, det är inte det lättaste .... 5 saker är grymt bra :)



Må bäst

Lucy

2011-03-22 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0