29:1



God morgon kära ni!

Har precis fått i mig min första måltid, blev en bars igen!
Jag är verkligen helt såld på barsen men det är skönt att hitta det man gillar.



Har packat min träningsväska idag och tänkte att jag skulle komma iväg och köra mitt pulspass mne med tankte på magen (som för övrigt känns mycket bättre) så kommer jag ta det väldigt lungt men huvudsaken är ju självklart att jag är där och rör lite på mig i alla fall.

Sen väntar jobb igen och det var ju inte så himla kul igår eftesersom vi har magsjuka där just nu men vi usk:or slapp var där inne, känner detta med magen och sen bli magsjuk, NEJ TACK! Min mage behöver lung å ro!

Skriver senare!























Mitt rätta jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0