Idag är en okej dag


tro det lr ej men så är det... =)

Skulle gått hem från mitt jobb pass kl 21:30 igår men fick stanna kvar över natten vilket blir ett pass mellan 13:30-07:15, jippy! Å sen hem å sova i 4 timmar för att sedan jobba igen, fick dock börja kl 16 ist för 14. Men slutar vid halv tio å sen hem ås ova för att åter vara på jobbet kl 7 på söndag morgon!

dagen har alltså inte bjudit på så mycket som ni kanske förstår. Maten funkar inte alls bra just nu men jag ska förklara mer sen igåendekänner jag. Å kanske få lite tips oxå!

Hur går det för er där ute?

Var å tränade igår iaf, superbra gick det till det kom en man som såklart inte kan hjälpa det men svettades rent av som en gris, fick gå å torka av varje maskin efter honom mne till slut på sista varvet så orkade jag inte å sa till honom att göra dte själv men han verkade inte bry sig alls å sen sa jag till Itrim personalen att jag måste avsluta för jag tycker dte kändes väldigt äckligt. Den snälla själen som var där så tog tag i det hela å börjaf skura alla maskiner. Jag har helt enkelt svårt för svett, å kan tycka att man kan ha lite vett som en vuxen människa att fatta detta, när man själv ser att det bokstavligen rinner svett från ryggstödet gör nått åt det. Men nej tydligen inte. Jag blev jävligt äcklad!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0