sista för den 19:e dagen



Jaha, då vra det dags att säga god natt till denna dag.
Dagen har i stort sätt varit bra, förkyldning kom fort å den försvann fort så det ser ut som jag kan träna innan gruppträffen på måndag! =)
Fick även ihop min steg idag + några till ca  13000 steg blev det, helt okej =) Vilken skillnad de är att gå så "mycket" å bara ligga i soffan!

Förstå, nu är det bara 1 dag kvar på VLCD! TJOHO! Undrar lite smått för mig själv vart dessa 3 veckor tog vägen faktiskt? Gick himla fort måste jag säga. Kändes som en evighet kvar när jag gick in i vecka 2 men nu är jag snart klar med vecka 3! Känns som jga bara skriver samma sak på varje rad nu men jga tror själv att jga inte riktigt förstår vart tiden tagit vägen. Man kan ju ofta tycka att tiden går för fort men just nu är jag verkligen verkligen glad att tiden går fort. Ju fortare den går desto fortare kan jag nå mitt mål!


Får tacka för denna dag å hoppas nästa går lika fort som denna!

God natt på er nu, imorgon ringer klockan 05:15 å då ska jag upp till jobbet =(

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0