Inlägg 2



Har varit på mässa idag, Äntligen hemma mässan!
Var inte riktigt som jag tänkt mig tyvär, hade velat se mer inredning å mer förslag till balkongens inredning å grönska. Det posetiva var att jag var där med underbara Senait (arbets kollega) å vi fick två kuddar var från kungsängen.

Å det bästa av allt, jag fick ihop 5900 steg på den lilla stunden! Jga har lite svårt i att komma upp i mina 11000 steg per dag känner jag, för har jag inte kommit upp i dem när jag slutat jobbet så vill lr orkar jag inte gå mer, ren lathet egentligen men man är ganska trött psykiskt oxå efter jobbet (jobbar som uska på ava). Det kan hända en del saker å så....


Har precis fått i mig tomatsoppan, den står mig upp i halsen just nu, vill bara dicka shake mer å mer! Det är ganska jobbigt på jobbet när folk sitter å ätre sin grillade kyckling med god klyftpotatis å sin härlig goda wok å själv sitter man där med... ja.. soppa igen! Men som sagt man vill inte klaga för allt detta är mitt eget fel å mitt val!


Jobbet kallar å jag återkommer senare....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0