Dag 6

FY, idag har det varit min västa dag hittils, dag 6!!?

hade vart lättare om jga inte jobbat tror jag, vi hade så mycket att göra på jobbetså på ett sätt var det ju skönt att bara kunna hälla i sig sina dryck å jobba vidare!
Varför jag ställde mig å bakad innan kaoset på jobbet är en bra fråga! Bakad kladdkaka åt alla patinter å till en början gick det hur bra som helst. Sen började det välla in patienter å alla kollegor började äta av kladdkakan som fanns tillgänglig snabbt när vi vart hungriga å små åt godis å kakor ist för en middag å då kom ångesten över mig å jag blev helt flippad i kroppen. VILL OXÅ ÄTA BALLERINA Å KLADDKAKA Å SMÅ GODIS!!!
Tro det lr ej men jag klarade faktiskt av den kvällen oxå å jag gick å la mig tidigt!
Heja mig igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0