Dag 19, inlägg 1

Blev en sen start idag på bloggandet.
Sitter på jobbet nu, får se hur kvällen blir, inte alls sugen på att jobba. Skönt är det iaf att jag är piggare å inte behövde sjukskriva mig så jag hoppas verkligen att det håller i sig så att jag kan träna på måndag! Känns sjukt jobbigt att inte kunnat träna som man ska men vad ska man göra? Träna å bli sjukare längre? Nej tack!
Så håll Tummarna för mig så jag blir frisk, frisk frisk!!

Började dagen med att faktiskt ställa mig på vågen, borde verkligen ha väntat tills på måndag mne har varit lite orolig eftersom jag inte kännt lr tycker att jag gått ner nått men tror det lr ej, de stod 69.8 så -1,5 sen vågen på itrim. Såklart så är det bästa att väga sig på en å samma våg mne jag kunde inte bara hålla mig! =/
Om min våg stämmer så ligger jag under 70 kg nu!!! *weeeee*

Tog lite kort igår på kroppen men vill inte lägga ut dem än, så ni får vänta.

Vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0