Dag 12


BRÖLLOP står på schemat idag. En nära vän till mig gifter sig idag å det är ganska mycket att göra just nu så jag skriver mer sen...


00:03

Jaha, då var denna dag över. Den har varit sjukt tuff måste jag säga, både fysikst och psykiskt.
Inte fått i mig mina måltider när jag ska vilket gjort att det blev en sen sista måltid denna dag å dte kändes inge bra, mne glad att den är i mage nu iaf. Föresten så smakar chokladen himla gott nu vilket jag verkligen är glad för, nu behöver jag inte hålla för näsan någo mer =)
Bröllopet var verkligen en prövning för mig, till förätt klarade jag mig väldigt bra då det var musslor, vilket jag aldrig skule stoppa i min mun! Sen kom  huvudrätten å det var buffé som bestod utav massa gott, oxfilé, potatisgratäng, sås, sallad, bröd mm. Det såg verkligen jättegott ut medans jag satt där med min tomatsoppa som jag för överigt är ganska trött på just nu... All deras mat luktade juvligt gott! Till efterrätt fick dem pannacotta med limeöverdrag!! Sedan var det kaffe med massa bullar å kakor samt chips, pinnar, ostbågar å massa annat gott! Förstår ni hur jag fick kämpa!?


Var glad när jag kom hem å fick lägga mig ner å bara sova den kvällen....















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0