27:1

Hej kära ni!

Usch vet ni, nu har jag nog en liten svaka... kanske eller självklart är det för min mage som fortfarande späökar. När man har en cysta å den går sönder så åker vätskan iväg i magen så den är "sur" å därför får man så akut ont i magen, men sen ska kroppen ta upp denna vätska av sig själv och i mitt fall har det alltid gått snabbt för kroppen men denna gång är det värre. Jag försöker röra på mig å visst, jag kan det men får ont å det känns som magen krampar då å då och det är kanske jobbigt. Å jag är en sådan som ska klara smärta, som i fredags... vem som helst skulle nog ha ringt ambulansen om de sätt mig lr kännt det jag kände för jag hamnde i smärt chock sa min pojke här hemma. Aldrig vart med om själv med sätt folk i detta.
Så är inget bättre imorgon så tänkte jag sätta mig på cityakuten, för magen är ganska uppsvullen oxå....


Har/hade tänkt att träna imorgon men vet inte alls hur jag mår å som sagt så kanske det blir ett doktor besök ist så 2 besök till träningen denna vecka får bli målet!
Fått i mig min mat idag som jag ska å provade även chili corn carne veg oxå, den var helt okej men efter att ha ätit en halv portion så blir det lite tråkigt. I LOVE CHOKLAD BARS!!!!!! Jag kna nog leva på den resten av livet tror jag =)


I nästa vecka tänkte jag lägga upp lite bilder om jag hittar några men lite mer kläder på än bara underkläder, för dem sparar jag till jag kommit till iaf 60 kg! Där har ni nått att se fram emot! =)

Ha en bra kväll nu!
Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0