24:2


Äntligen!

Idag var jag och tränade, ja ni hörde rätt ;)
Så himla skönt, tog det dock försiktigt eftersom jag varit sjuk! men gick himla bra och mår jag bra imorgon och efter jobbet så blir det träning igen =)
Jag blir helt glad i kroppen bara jag kommer in på itrim!
Träningen gick iaf väldigt bra, lite tröttare än vanligt men vad kan man begära när mna vart sjuk å är lite snorrig!


Har fått i mig nästan alla måltider idag har en kvar tyvär, lite sent men det blir så med mitt jobb  =/ fick höra på gruppträffen att man ska försöka äta sitt sista mål vid 19 men som sagt med mitt jobb blir det svårt. jobbar i skift nämligen och de dagar man har sovmorgon så vill man ju gärna sova till 10 iaf å då blir det frukost vid halv 11 ca, lunch vid halv 2, middag vid 17/18 och kvällsmål 21/22. Jag ni förstår vad jag menar med tiderna. Annat är det när man börjar kl 07:00 å äter frukost halv 9. Då blir bättre flyt på det hela.
Som sagt jag kna ju gå upp vid 9 och äta men fy, man vill ju ha sin sovmorgon när man kan få den =)


Ni får ha en fortsatt bra kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så sjukt duktig! Vilken motivation!

2011-02-25 @ 09:57:10
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0