23:1

Känner att jag är så positiv i kroppen nu, har så mycket energi, såhär mycket energi har jag inte haft på länge.
Jag märker på mig att jag är mycket gladare, hur glad blir man inte av att bara inse det?


Ni tycker säkert att det är konstigt att jag är så positiv kring allt detta? Varför möter jag inga motgångar?
Svaret är mycket enkelt, jag är så inne i det jag gör och jag har en väldigt stor vilja att lyckas med detta! Å tro mig om du redan inte vet det, med vilja går allt!



På 3 veckor har jag gått ner 5 kg å idag trodde jag nästan att jag skulle svimma när carin mätte min midja. Har försvunnit 10 cm på 3 veckor, kan ni förstå? Jag ville bara skrika av glädje men i respekt för Carin så höll jag det inne i mig =)




Vet ni, imorgon tänker jag träna så j*vla hårt!

=D





Mitt Itrim <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0