21:1

"God morgon"....

Vet ni vad som är det bästa med denna dag är?

Jo jag ställde mig på vågen här hemma å den stod på......68.4!!! (som när jag började stod på 73,8) Om detta stämmer ikväll så kommer jag vara lycklig! SÅ lycklig!

De som är sämre med denna dag är att jag mår sämre än igår =( Jag vill ju som sagt verkligen träna men jag hoppas på onsdag då ist! Känner mej helt nere pga detta, träningen är ju kul å skönt att få röra på sig! Idag lär det inte bli många steg heller. I torsdag när jag var helt sänkt så givk jag mindre än 1000 steg på den dagen, alltså -10 000, not good!
Å när jag har vart sjuk har jag alltid unat mig någon gått som tröst, å speciellt glass, choklad glass å det sugen är otroligt jobbigt just nu kan jag säga. Men ist för glassen så ska jag slänga i mig en shake, skogsbär!


Jag återkommer senare idag men hur gruppträffen gick...

Tjao!




Utsikten från jobbet en härlig morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0