20:3


Vet ni, jag ska faktiskt ta å säga god natt nu, är helt slut i kroppen! Sen har det kommit smygande nått som heter hosta o halsont lr halstorrhet =( Trodde jag var helt frisk nu men tydligen vill förkylningen bara ligga på is i 1 ½ dag för att sedan komma igen! Jag vill verkligen verkligen träna, saknar den för mycket!

Har ni testat cirkelträning någon gång? Det är helt perfekt om man inte gillar å gå på gym, vanliga gym alltså!
Itrims cirkelträning består utav olika stationer, motion å styrka! Först kör du till exempel kondition tills en röst säger "byt Station", denna röst kommer efter 30 ca, de är du själv som avgör hur mycket du vill röra på dig när du står på motionsbrädan. Den är för härlig måste jag säga. I ett hörn kan "Barbro" 45 stå å kanske dansa medans jag står på en annan å stepar så att fötterna brinner. Det är detta jag jag älskar med itrim mer å mer, för varje gång jag är där! Man får vara den man vill vara å inte bli ut tittad av någon small lr muskulös person å behöva skämas för att man finns just här å nu!
Skulle inte du trivas?

Styrkan man gör är med maskiner, men det härliga med dessa är att de styrs av lufttrycket, så ju mer du tar i å ju snabbar du gör dessto tyngre blir det. Även här kan du då anpassa dig efter hur du känner just denna dag!
UNDERBART!

Nu mina kära ska jag ta å lgga mig å be till gud lr nått (??) att hostan är borta när jag vaknar så jag får min träning! Om inte så är det iaf gruppträff!!!

Sov så gott!



ps. Skriv gärna om ni har några frågor! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0