Varierat









Här händer det grejer. Imorgon ska jag börja med variant för nu måste jag tydlig få i mig mer för att kunna bli av med mer oxå. Har en del muskelmassa som man inte vill ta av så jag ska får börja äta, 4 veckor tidigare än planerat! Jag vet att jag har en hel del muskler under fetet men inte så att det skulle komma fram så fort!


Ska alltså börja äta såhär:



Kan ni förstå vilket omställning bara sådär poff! För det känns verkligen som bara POFF!


Det är nu min stora utmaning börja, att klara snabbt är inget mot detta. Det är nu du ska börja tänka på vad du ska äta och hur mycket! Är ju så sjukt bekvämt med bars och soppar o s v. Hur har Du klarat detta? Nått tips till mig?
Men oxå hur sjukt gott det ska får bli att äta. Tur att jag köpte kokboken i tid så jag har kollat igenom lite.
Får sätta mig ner när jag kommer hem och planera hela veckan. Måste handla massa mat nu oxå =) Jag hade ju köpt upp mig på en hel månads bars =) Mne ska ju inte sluta med dem ju så det löser sig =)




Början 31/1

Vikt: 73,2
Midja: 92cm
BMI: 29
"Fat to lose": 11,2


Idag 4/4

Vikt: 63,6
Midja: 76
BMI: 25,2cm
"Fat to lose": 5,3

Totalt:

Vikt: -9,6
Midja: -16cm
BMI: -3,8

Bra lr vad säger ni?


NU GRUPPTRÄFF!










Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad duktig du är!!! :)



Kraam <3

2011-04-04 @ 22:14:25
Postat av: Nils

Jättebra! Stort grattis till fint resultat så här långt. :D



Nu kan jag få lite tips från dig vad man ska äta sen, känns både nära och långt bort för mig och samtidigt lite läskigt att man ska äta vanlig mat igen.

2011-04-04 @ 23:04:36
URL: http://itrimresan.wordpress.com
Postat av: Ditte

Jag måste kanske också börja äta tidigare än planerat eftersom jag tydligen tränar för mycket. En utmaning som du säger. Jag hoppas jag tar med mig från dessa 9 veckor hur jag kände när jag kunde stå emot suget. Det försvann ju efter en stund om man inte gav efter och också hur lite jag faktiskt behövde för att bli mätt. De brottarportioner jag ätit förut stod nog inte riktigt i propotion till min kroppsbyggnad. Lycka till med maten.

/Ditte

2011-04-05 @ 10:15:18
Postat av: Elin Kvist

Hej :) Kul att diu startat itrim :) Jag har varit med i lite mer än ett halvår och gått ner 30 kg ;) startade med rivstart, sen snabbt och sen varierat, där jag fortfarande befinner mig ;)KÄmpa på, du kommer klara ditt mål! kramar

2011-04-05 @ 20:54:14
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0