Träning



Träningen igår gick jättebra. Tog i så mycket jag bara kunde och fy vad man blir nöjd med sig själv efter. Man ser ut som en svettig, blött gris men vad gör det! Man har fått ur sig mycket!

Min motivation har inte varit den bästa på sista tiden känner jag och det har nog märkts här. Vi hade motivation samtal på gruppträffen i måndag men jag blev lite dempad av det kände vilket var helt och hållet motsatsen. Men allt ligger hos en själv så är det. Jag känner att jag har mycket att ge när jag ska peppa andra men mig själv så sjunker jag ljupt. varför?

Idag tänkte jag börja äta vilket känns läskigt och spännande. Min första måltid bli en middag (Det rekommenderas lunch det vet jag men man vill ju fira lite och äta tillsammans för en gångs skull)
Så idag blir det kyckling men kokt broccoli. Kyckling har jag längtat efter så mycket, man kan göra så mycket olika rätter med kyckling.
Föresten så gjorde jag en veckas meny men glömt att lägga upp den tyvärr =(
Kanske kan fixa det när jag kommer hem sen i em, sitter på jobbet nu å vill inget annat än att gå hem!

Låt tiden gå fort nu!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0