I Västerås



Hallå kära ni!

Säger att jag ska bättra mig hela tiden men är verkligen sämst när det gäller detta!
Jag förlorar er läsare och era fina kommentarer för att jag inte skriver, och allt är ju självklart mitt fel men vad har ni å läsa om jag inte skriver?!

Dagen har bjudit på:

* Frukost - Bar
* Tvätta
* Promenad - 40 min
* Torktummling
* Städa
* Hämta ren tvätt
* Äta - Bar
* Bli upphämtad av J´s pappa och åka å handla kattmat + sand
* Lämna av allt hemma
* Åka till Västerås.


Åt en jättegod middag som betstod av kokta morötter 2 nävar , lite lite sallad å 4 gurkskivor samt en stekt lax bit. MUMS!

Efter maten så tog vi en promenad ner till vatten och alla i sällskapet köpte sig varsin kulglass men inte jag!
MEN jag smakade faktikst lite lite på tungspetsen MEN det var inte alls lika gott som jag trodde det skulle vara! Väldigt positivt! Promenaden tog ca 60 min så det var bra med steg idag tror jag, om jag nu skulle haft räknaren på mig men självklart ligger den så fint i badrummet hemma =/


Tror inte denna dag kommer bli långvarig, just nu håller jag och svärmor på att göra tårta tills imorgon, inflyttningsfest för dem nämligen =)
Ska t abild när den är klar helt och hållet imorgon!


Hoppas ni alla mår bra där ute och haft en bra påsk?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0