Förvirrad



Hej ni!

Jag känner mig helt förvirrad över vad som händer. Ni vet att man är så inprintat i vad som ska hända och hur länge. Man har ju sitt lilla schema i huvudet och så säger dte poff nu ska dte ändar 3 veckor för tidigt. Man/jag kan inte bli annat än chokad! Stämmer allt detta lr ska jag fortsätta en vecka till och pressa min kropp!?
Jag känner att jag kanske är dum men jag måste förbi Itrim innan jobbet och kolla upp detta känner jag! Jag känner mig förvirrad min sagt!

HJÄLP!









Kommentarer
Postat av: Ditte

Jag började samtidigt som dig och hade min uppföljning i fredags. Då fick jag se att den sista veckan hade över 1 kg som jag gått ner varit bara muskler. Innan hade jag inte förlorat några muskler alls. Vi kom därför överens om att jag ska pröva att äta 1/2 bar efter träning och om jag ändå fortsätter förlora muskler denna vecka så blir det upptrappning på fredag. Chansa inte om du förlorar muskler. Hälsan måste gå före allt. Man fortsätter ju ändå gå ner även om du byter ut två Itrim måltider mot mat.

2011-04-05 @ 13:37:38
Postat av: Gun

Strålande Helena, bra jobbat!



...och snygg outfit!

2011-04-05 @ 16:55:52
Postat av: Nils

Bra att det går att diskutera med hälsorådgivarna på itrim om man undrar saker eller har funderingar, ibland kan det ju dyka upp saker man inte tänkt på om man går igenom allt en gång till.

2011-04-05 @ 22:37:09
URL: http://itrimresan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0