22:34



Hej!

Sitter nu i Göteborg och bloggar!

Har vart en lång dag än så länge. Gick upp vid 05:00 och åkte hemifrån vid strax efter 6, var vid centralen vid kvart i 7, tåget gick vid strax efter 7. Kom iväg ordentligt och framme i tid =)

Jag och pappas tjej Jessica åkte in till stan och shoppade lite, allt blev till mig, födelsedags present =) En jacka, en kläning, en sjal =) ÄR så glad! lägger upp bilder sen, första kläder jag köpt nu sedan jag gick ner i vikt. Allt var så fint tillsammans och tänk er sne när ni får se med de nya skorna jag köpte förra helgen! JIIHHAA =)


Får nog mer tid till att skriva imorgon ska ni se. Imorgon blir dte för övigt lite olika äventyr i Göteborg och på kvällen ska vi på middag till platsbror å familj på middag. Jag tra med mig min "chili sin carne" =)





                                   (Jag kl 06:00, hemma)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0